2007-10-26

RCS & RDS sau dispretul total fata de client

despre RCS & RDS numai de bine
sedii, fitze, masini, listari la bursa din Londra, etc,etc,etc

toate bune si frumoase pana cand m-am abonat la ei

instalarea cablului tv a decurs ok

instalarea internetului s-a intamplat la 3 saptamana dupa semnarea contractului si apoi a mai durat 1 luna timp in care am dat in fiecare zi telefon la suport ca sa intreb ce se intampla cu instalarea internetului
in tot acest timp singurul raspuns primit de la suportul RDS a fost: maine se rezolva

toate bune si frumoase
nerezolvand nimic am cautat pe careva care sa stie pe cineva la RDS
cam ca pe vremea lu Nea Nicu cu telefoanele

mai greu a fost sa gasesc pe acel cineva ca dupa aia a mai durat 2 zile si am avut net

trec peste faptul ca alea o luna sau doua de internet gratuit au fost calculate evident de la data semnarii contractului si nu de la data punerii in functiune a serviciului si ajung la momentul platii primei facturi de cablu tv

plata facuta la timp prin OP
rezultatul: taierea cablului tv dupa cateva zile de la scadenta
sunat la suportul RCS. aceeasi robotei umani care ma sfatuiesc parinteste sa trimit si copia OP-ului la un numar de fax ca sa se rezolve problema

asa ca mai usor cu listarile la bursa din Londra, Tokyo sau Vintu de Sus, baieti
mai bine le ajutati pe fetele de la contabilitate sa caute si sa gaseasca platile fraierilor de clienti

asa ca, la acest moment, pentru mine RCS & RDS = dispretul total fata de client

No comments:

ClickComments